Jouw gegevens


Wat doet Koningkaart met mijn gegevens?

Koningkaart doet na het maken en versturen van de kaarten niets met uw persoons- of kaartgegevens. Bent u aangemeld bij Koningkaart, dan houdt Koningkaart u per nieuwsbrief op de hoogte van acties en aanbiedingen. Indien u dit niet op prijs stelt, kunt u zich onderaan een nieuwsbrief afmelden.

 

Hoe maak ik een account aan?

Rechtsboven op iedere pagina kunt u zich aanmelden. Dat is heel eenvoudig. Ga naar 'mijn account' en klik daarna op 'nog geen account?' Vul uw gegevens in. Na uw registratie kunt u direct kaarten maken!

 

Waar moet mijn wachtwoord aan voldoen?

Je wachtwoord moet een combinatie zijn van min. 6 en max. 20 letters en cijfers. Het wachtwoord is hoofdlettergevoelig.

Ik ben mijn wachtwoord kwijt, hoe kom ik aan een nieuw wachtwoord?

Het is erg eenvoudig om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Klik op 'mijn account' en vervolgens op 'wachtwoord vergeten'. Vul uw e-mailadres in en wij sturen een e-mail met verdere instructies naar u toe.

Heb ik een account nodig om kaarten te bestellen?

Ja, om kaarten te bestellen moet u eerst een account aanmaken. Uw account is een klein stukje eigen omgeving, u kunt leuke kaarten toevoegen aan 'mijn favorieten' en uw opgemaakte kaarten bewaren onder 'mijn ontwerpen' om er later verder aan te werken. Ook uw eigen foto's kunt u uploaden en blijven onder uw eigen account bewaard. 

Contact


Heft u het antwoord op jouw vraag niet gevonden?

Klik op de tab 'meer info' bovenaan de pagina en dan op 'contact' en vul het formulier zo volledig mogelijk in. Uw vraag wordt zo snel mogelijk beantwoord. U kunt ook telefonisch contact opnemen met onze klantenservice. Op werkdagen zijn we tussen 09.00 - 17.00 te bereiken op 03 / 8080582.

 

Waar kan ik terecht met een klacht?

Koningkaart heeft kwaliteit hoog in het vaandel staan. Heeft u ergens een klacht over? Klik dan op de tab 'contact' en vul het formulier zo volledig mogelijk in. Leg duidelijk uit wat uw klacht is. Uw klacht wordt zo snel mogelijk in behandeling genomen en opgelost. Uw krijgt altijd een reactie van Koningkaart.

Betalen


Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Nadat u uw kaart(en) heeft afgerekend, krijgt u op het scherm een bevestiging van de bestelling. Koningkaart stuurt u de bevestiging ook per e-mail. Daarom vul u uw e-mailadres in. In de e-mail vindt u het ordernummer en de adresgegevens. Bewaar dit zorgvuldig, zodat Koningkaart uw bestelling bij eventuele vragen kan traceren.

Is betalen bij Koningkaart wel veilig?

Het betalen van uw kaarten is volledig veilig. De betaalschermen zijn beveiligd, waardoor het onmogelijk is voor derden om toegang te krijgen tot jouw betalingsgegevens. De beveiliging werkt via de zogenoemde Secure Socket Layer (SSL) technologie. Tevens is het verstrekken van onjuiste informatie strafbaar. Misbruik hiervan wordt gemeld aan het BKR te Tiel.

Aan wie betaal ik eigenlijk?

U betaalt uiteraard aan Koningkaart. Voor de afhandeling van het internet betalingsverkeer werkt Koningkaart samen met MultiSafePay. MultiSafePay zorgt voor de veilige financiële afhandeling van alle bestellingen. Hier merkt u zelf verder niets van. MultiSafePay is een van de voornaamste Europese leveranciers van betalingsdiensten en heeft een hele goede reputatie.

Zijn er kosten verbonden aan de verschillende betaalmethodes?

U betaalt bij Koningkaart geen extra kosten voor de betalingsmethodes. Het gebruik van Mister Cash / Bancontact en Creditcard is gratis.

Hoe kan ik betalen?

U kunt via uw eigen bank betalen door middel van Mister Cash / Bancontact, andere betaalmethodes zijn Eurocard/Mastercard en Visa.

Bestellen


Hoe weet ik of een bestelling goed is aangekomen?

Zodra u een bestelling heeft geplaatst, ontvangt u een bevestiging per e-mail van de betaling en van de bestelling. Heeft u maandag t/m vrijdag voor 12 uur besteld dan wordt de kaart nog dezelfde middag gedrukt en verzonden. 

Mijn kaart of bestelling is niet aangekomen?

Als een kaart voor 12.00 uur is voldaan, wordt deze dezelfde dag nog gedrukt en verstuurd. De bezorging vindt meestal de volgende dag plaats. Mocht de kaart twee (werk)dagen later nog niet bezorgd zijn, neem dan contact op met onze klantenservice op 03 / 8080582.

Ik wil verschillende kaarten bestellen, kan dat in één bestelling?

Als u meerdere kaarten wilt bestellen of u heeft twee verschillende kaarten waarvan u er beide een X aantal wilt bestellen dan kunt u in stap 1 van de winkelwagen op 'verder winkelen' te klikken en een andere kaart aan uw winkelwagen toevoegen. Bij een bestelling betaal u dan maar één keer de verzendkosten.